Voka - The Chamber: 'Haalt België 200ste verjaardag?'

Hoofdeconoom Bart Van Craeynest (Voka) deelt met u zijn laatste inzichten over de 'stand van het land'

Beste captain of industry, ​ ​ ​ ​ ​

Bart Van Craeynest, hoofdeconoom van Voka vzw, wil u graag ontmoeten. En hij wil dat doen in het gloednieuwe hoofdkantoor van Voka Mechelen-Kempen.

In de twaalfde sessie van The Chamber, het exclusieve netwerk van Voka Mechelen-Kempen, wil hij zijn nieuwste inzichten delen over de Belgische economie. De belangrijkste vragen komen terug in zijn nieuwste boek 'België kan beter', dat net in september wordt gelanceerd. Bij inschrijving voor The Chamber (woensdag 20 september) krijgt u het boek die avond mee.

Gaat ons land straks failliet?

Zal er binnen 50 jaar nog geld zijn voor de pensioenen?

Neemt AI straks al onze jobs over?

Moeten we allemaal minder gaan consumeren om het klimaat te redden?

Michaël Van Droogenbroeck (VRT) zal deze sessie modereren en zorgt voor voldoende momenten om met elkaar in gesprek te gaan. Tijdens The Chamber is er een diner voorzien. We creëren voor u de gelegenheid om kennis te maken met collega-CEO’s van de grootste bedrijven uit de regio. En we doen dit in een exclusief kader. Voor de eerste keer organiseren we The Chamber in ons nieuwe kantoor in Mechelen.

Bent u graag aanwezig op woensdag 20 september (18-20u)? Bevestig uw komst met een mailtje naar Leen Binnemans.

Leen Binnemans

Voka Mechelen-Kempen

Deelname in de kosten €295 excl. BTW

Inclusief apéritief en verfijnd 3 gangen diner met aangepaste wijnen en uniek zicht op de stad Mechelen. Inclusief het nieuwste boek van hoofdeconoom Bart Van Craeynest - release 11 september 2023. U ontvangt een outlookverzoek ter bevestiging van uw aanmelding. Annuleren kan t.e.m 13 september. Bij overmacht kan een vervanger uw plaats innemen. ​