Tailormate is derde kanshebber op Voka Prijs Ondernemen 2021

Tailormate uit Mechelen is het derde bedrijf dat kans maakt op de Prijs Ondernemen van Voka Mechelen-Kempen. Ze zijn vooral actief in de standen- en interieurbouw. In totaal zullen negen bedrijven meedingen naar de prijs. Op 30 september kennen we de winnaar. "We hebben heel hard moeten werken om in deze coronacrisis onszelf staande te houden. Deze erkenning is erg leuk en een bekroning voor heel het team", zeggen Kevin Goovaerts en Ignace Degens.

Voka Mechelen-Kempen zet de hele maand juni in het teken van de Prijs Ondernemen. Negen awards zal de Voka-Kamer de komende vier weken uitreiken. Eén in elke Voka Lokaal-afdeling. De bestuurders van zo’n afdeling, die vaak zelf uit het bedrijfsleven komen, hebben de winnaar in hun regio gekozen. En ze gebruiken hiervoor vaste criteria. Voor de Voka Lokaal-afdeling Mechelen gaat de award naar Tailormate. Ze zijn meteen ook genomineerd voor dé Prijs Ondernemen.

Tailormate heeft al meer dan 15 jaar ervaring in de standen- en interieurbouw. "We hebben heel hard moeten werken om in deze coronacrisis onszelf staande te houden. Daarom is deze erkenning erg leuk en een bekroning voor heel het team. Onze troef is dat we véél disciplines onder één dak hebben. We combineren hout- met metaalbewerking en hebben een spuiterij. En je kan bij ons ook terecht voor digitale print. Alles op één plek", zeggen Kevin Goovaerts en Ignace Degens.

Bekijk ook het filmpje om hun reactie te zien: https://youtu.be/5YJ_dMQF3sg

Alles omgooien

“Met de Prijs Ondernemen willen we onze bedrijven in de etalage zetten. Na een zware coronaperiode van 15 maanden verdienen ze dit. Ze hebben vaak hun hele business moeten omgooien. De genomineerde bedrijven bewijzen stuk voor stuk dat ze uit het juiste hout gesneden zijn", zegt Tom Laveren, gedelegeerd bestuurder van Voka – Kamer van Koophandel Mechelen-Kempen.

Sinds 1 juni maakt Voka via de social media-kanalen en de eigen website elke dinsdag en donderdag een nieuwe Voka Lokaal-winnaar bekend. En dat de hele maand juni. Vanaf 1 juli 2021 kan iedereen dan zijn stem uitbrengen op de Voka-website: https://www.voka.be/prijs-ondernemen

Op die manier kan iedereen het bedrijf in zijn regio een duw in de rug geven, richting de finale. Een vakjury zal de eindbeslissing nemen. Op 30 september weten we dan wie de grote winnaar van de Prijs Ondernemen 2021 wordt.