GR Technics tweede kanshebber voor Voka Prijs Ondernemen 2023

Bedrijf uit Beerse krijgt award voor regio 'Midden Kempen'

GR Technics uit Beerse is de tweede kanshebber voor de Voka Prijs Ondernemen 2023. De naam is zonet onthuld door Voka Mechelen-Kempen. Voor hun regio krijgen ze nu al de 'Voka Lokaal-award Midden Kempen'. GR Technics is al sinds 2005 Europese pionier in het maken van mobiele licht- en cameramasten. “We blijven volop inzetten op ons exportverhaal. De award én de nominatie geven ons een extra boost”, zegt zaakvoerder Gunter Roefs.

In de maand mei zet Voka Mechelen-Kempen negen inspirerende bedrijven uit de regio in de spotlights. Ze zijn allemaal kanshebbers voor de Voka Prijs Ondernemen 2023. De tweede genomineerde is vandaag bekendgemaakt: GR Technics uit Beerse. Het bedrijf heeft met het eigen merk STALICO de Europese markt bereikt en haalt toonaangevende opdrachten binnen met een team van 17 mensen.

“Als ik luidop mag dromen en ik kijk naar de toekomst, dan zie ik op termijn een rij van onze meest duurzame lichtmasten op een Fins boorplatform staan”, zegt zaakvoerder Gunter Roefs. GR Technics blijft dan ook volop inzetten op het exportverhaal.

De bestuurders van de Voka Lokaal-afdeling 'Midden Kempen' hebben GR Technics gekozen tot winnaar van hun regio. De bestuurders kijken daarbij onder meer naar durf en ambitie, de wil om te innoveren en de vernieuwende bedrijfscultuur.

Publieksprijs

Vanaf 1 juni kan iedereen een stem uitbrengen op de Voka-website op zijn of haar favoriete bedrijf. Op die manier kan iedereen het bedrijf in zijn regio een duw in de rug geven, richting de finale. Een vakjury zal de eindbeslissing nemen. Op 28 september weten we dan wie de grote winnaar van de Prijs Ondernemen 2023 wordt.

Website preview
Prijs Ondernemen | Voka
Met de Prijs Ondernemen haalt Voka – Kamer van Koophandel Mechelen-Kempen de Oscars naar eigen streek.
Voka

Voor media: Foto van Gunter Roefs van GR Technics.

20230425 - PO23 GR-Technics (2).jpg

JPG - 4.8 Mb