Cosmade is nieuwste kanshebber op Voka Prijs Ondernemen 2021

Cosmeticabedrijf Cosmade Belgium uit Heist-op-den-Berg maakt kans op de Voka Prijs Ondernemen 2021. Met Cosmade Belgium is meteen de vijfde kanshebber - van in totaal negen bedrijven - bekend. Dat meldt Voka Mechelen-Kempen. "Voor ons is het dubbel feest: we bestaan 20 jaar en nu komt deze erkenning van Voka er nog bovenop", zegt Jeroen Nagels, zaakvoerder van Cosmade Belgium. ​

Juni staat voor Voka Mechelen-Kempen in het teken van de Prijs Ondernemen. Negen bedrijven uit de regio komen daarvoor in aanmerking. De bestuurders van een Voka Lokaal-afdeling, die vaak zelf uit het bedrijfsleven komen, kiezen de winnaar in hun regio. En ze gebruiken hiervoor vaste criteria. Voor de Voka Lokaal-afdeling Zuiderkempen gaat de award naar Cosmade Belgium. Ze zijn meteen ook genomineerd voor dé Prijs Ondernemen.

Cosmade Belgium staat in voor de productie van cosmetica en medische hulpmiddelen. Het merk ga je nergens in de rekken zien, want ze produceren enkel voor andere bedrijven. "Als zaakvoerder zijn we trots, maar ook voor al onze medewerkers is deze prijs een mooie erkenning. Deze prijs is voor hen. Zij zorgen ervoor dat wij een groeibedrijf zijn", zeggen Jeroen en André Nagels van Cosmade Belgium. "Het is dit jaar dubbel feest voor ons. We bestaan 20 jaar en deze erkenning van Voka komt er nog bovenop."

Benieuwd naar hun reactie? Klik op deze link: https://www.youtube.com/watch?v=2x70Z88wab4

In de etalage

“Met de Prijs Ondernemen willen we aan onze bedrijven een extra boost geven. Zeker in deze coronaperiode”, zegt Tom Laveren, gedelegeerd bestuurder van Voka – Kamer van Koophandel Mechelen-Kempen. “In de voorgaande jaren hebben sommige bedrijven, na het winnen van de Prijs Ondernemen, tot een kwart meer opdrachten gekregen. Als we het ondernemerschap op deze manier een extra stimulans kunnen geven, doet dat extra veel deugd.”

Sinds 1 juni maakt Voka via de social media-kanalen en de eigen website elke dinsdag en donderdag een nieuwe Voka Lokaal-winnaar bekend. En dat de hele maand juni. Vanaf 1 juli 2021 kan iedereen dan zijn stem uitbrengen op de Voka-website: https://www.voka.be/prijs-ondernemen

Op die manier kan iedereen het bedrijf in zijn regio een duw in de rug geven, richting de finale. Een vakjury zal de eindbeslissing nemen. Op 30 september weten we dan wie de grote winnaar van de Prijs Ondernemen 2021 wordt.